image

image

Deze foto werd gemaakt op 12 oktober 2015.

1. Loretta:
    12 oktober 2015
    Zondagochtend met Bapa Noes Lokollo naar Mangrove en naar Pantai Kuako. Hier een selfie aan t eind vd Mangrove, op de steiger.
  2. Asnath:
    12 oktober 2015
    Hai lo, goed aangekomen blij om wat van je te horen.
    De groetjes en kiss, see you in koude holland.
  3. Claudia:
    12 oktober 2015
    Heyyyyyyy bekende!!! Leuk doe Noes de groeten van mij!!
  4. Tt. Marianne:
    Heyyy vakantie vrouw...
  5. Loretta:
    13 oktober 2015
    @tante Asnath, reis verliep goed met kapal cepat. We hadden t gisteravond erg gezellig (zie volgende foto's)

@Clau, idd bekende. Heb de zondagochtend met hem doorgebracht.
  6. Loretta:
    13 oktober 2015
    Hey Marianne! Ik zei net tegen Ed: ik was een aantal dagen geleden nog op Langgur, t lijkt alweer zo lang geleden.
  7. Claudia:
    13 oktober 2015
    Ah liefelijk! Fijn dat je tijd hebt mogen doorbrengen met Noes! Ik heb m nog niet gesproken in FB.
  8. Tt. Marianne:
    13 oktober 2015
    Lo hoelaat gaat s'avonds de Kapal jepat
  9. Tt. Marianne:
    13 oktober 2015
    We vliegen 19 okt. 11.35u richting Ambon, rechtstreeks Ceram. Tegen 13.30u di Ambon
  10. Loretta:
    13 oktober 2015
    Mar, dan kun je die van 16:00 nemen vanuit Tulehu naar Amahei. Ik denk dat je dan ook via Saparua gaat. Want het is dan maandag. Doe je de groeten aan Amahei? ;-) Zorg, indien mogelijk, dat je niet 1 vd de eersten bent in de kapal. Want ze zorgen dat het benedenruim eerst vol en zwaar is voor de stabiliteit. Beneden is warm en zie je niets. (Twee jaar geleden zat ik beneden. Was te druk om langs iedereen en alle bagage naar boven te gaan) Boven kan raam open en je kunt makkelijk naar buiten.
  11. Tt. Marianne:
    14 oktober 2015
    Goeie tip, maar wat jij doorgeeft is terugweg naar Saparua, ik bedoel de heenweg Ambon/ Ceram....