Dank je wel

8 oktober 2015 - Tual, Indonesië

Loretta: Mijn laatste avond Langgur. Negen dagen heb ik hier mogen zijn. Ik kijk terug op een geweldige tijd met lieve familie. De altijd onvermoeibare Jos met haar kroost 12 (klein)kinderen. Ieder een eigen persoonlijkheid en ieder even hartelijk. Niet te vergeten Bego en Tarzan, de twee hondjes (lijken qua karakter ook erg op de kinderen). Natuurlijk ook Vleegen, de hond vd buren, tevens moeder van kleine Bego. Twee varkens in het hok horen er ook bij net als keluarga tjitjak, vader moeder en kindje, zijn er iedere avond ook bij. Ondanks dat hier sinds mij geen regen is gevallen is de lucht hier geweldig, ik heb vanwege de krachtige angin Timur/oostenwind geen last van astma gehad. Iedere dag heerlijk gegeten. Het liedje Aroan Sir2 heb ik zelf mogen ervaren/ beleven/ horen/ voelen/ proeven. Ik zal Enbal Bubuhuk erg missen. Eigenlijk mis ik Langgur nu al. Dank je wel. Liefs Lo

1. Tt. Marianne:
    Correctie: sinds de maand mei
  2. Tt. Marianne:
    Correctie: sinds de maand mei
  3. Tilly:
    8 oktober 2015
    Ach jeetje Loret, geniet er nog maar van he?
    Ik wens je voor morgen een hele goede vlucht
    naar Ambon. Voor nu lijkt het mij voor jou
    ook heel moelijk om afscheid te nemen van
    alle lieve mensen op Kei. Ik wens je ontzettend
    veel succes op de laatste dag op Kei.
    Ik denk aan je!!!! Liefs, je mams!!!
  4. T-Lieneke:
    Lo: goede vlucht, fijn dat je genoten heb, het is wel gezellig druk sinds 2013
  5. Marlita:
    8 oktober 2015
    Mooi Lo dat je het naar je zin hebt gehad! Goeie reis naar ambon en geniet er nog van!!
  6. Tt. Marianne:
    9 oktober 2015
    Vanmorgen waren de kleintjes uitzonderlijk stil. Ze zitten nu op school. Wij gaan dadelijk naar de luchthaven in Ibra. Dank jullie wel allemaal. X
  7. Asnath:
    9 oktober 2015
    lo nog een fijne vlucht naar ceram en see you in holland
  8. Tt. Marianne:
    9 oktober 2015
    Lo had nog een kwartiertje vertraging, maar is nu onderweg naar Ambon.

Edward dudu leposse, maar ze zien mekaar maandag weer, dat is een lange ruk voor hem/ haar... hihi...
    De jongens zijn naar het dorp om sloten te halen voor het huis, komen nieuwe sloten op, zand/ hout/ zink/ touw/ 15 cement zakken, alles is binnen, zo gaan we ook mer een gerust hart naar huis. Het heeft vanaf mei niet meer geregend, en elke dag is het wel 29 a 30 graden.. droogdroogdroog...omdat Langgur vlak is, staat er veel wind, gelukkig maar.... tabakar di sini.
    Iig, net weer gegeten, en op de veranda zitten, en relaxen... wachtend op log van Lo... Ammaattooo
  9. Tilly:
    9 oktober 2015
    Marian dank je wel voor de informatie.

Ik wens jullie verder nog een hele fijne vakantie.

Kirim hormat buat Edward!!!!!
  10. Tt. Marianne:
    9 oktober 2015
    Usi Tilly, Loretta heeft net gebeld naar Edward, en ze is goed aangekomen om 17.30u, ze is ontvangen door bapa Jopi, Loretta is nu richting Ceram met de veerboot.
  11. Soraja:
    9 oktober 2015
    Veel plezier / goede reis in en naar Ambon! Ps. Als je wifi hebt; heb veel foto's v Biroe gestuurd :).
  12. Tilly:
    Ahh dank je wel Marian!
    Erg fijn om te horen dat Lo goed is aan
    gekomen, veilig is geland op Ambon.
    En dat bapa Jopi haar in de armen kan sluiten.
  13. Tt. Marianne:
    9 oktober 2015
    Ze zal een kaart kopen voor verder info op Ceram, niks te danken usi Til, ben je ook op de hoogte, geeft weer een fijn gevoel.. Groetjes uit Langgur xxx
  14. Tilly:
    9 oktober 2015
    Ja geeft zeker een fijn gevoel dat alles
    in orde is dan kunnen we hier ook met
    een gerust hart verder met ons werk!!!
  15. Tilly:
    En Lo reist alleen naar Ambon en dat brengt
    extra spanning met zich mee maar gelukkig
    is alles goed gegaan!!!
  16. Claudia:
    11 oktober 2015
    Zus goed om te lezen dat je het naar je zin had op Kei. Geniet nog maar ff lekker vj vakantie! Je mannetje zie je gauw weer lekker verder samen vakantie vieren. Take care my dear sis
  17. Loretta:
    15 oktober 2015
    Ik lees nu pas de tweede helft van alle reacties. (vanaf mijn vertrek) Leuk om te lezen!