image

image

Deze foto werd gemaakt op 9 oktober 2015.

1. Tt. Marianne:
    9 oktober 2015
    Vandaag is de dag aangekomen dat Lo teruggaat naar Ambon, koffers staan klaar, Edward die zenuwachtig is, Loretta die s'morgens al om 6.00u opstaat, en Ed een por geeft... eruit...spanning3. Ik zit hier mij. log te doen, en ze zijn al 5x langs mij heen gelopen. Oom Oce al 2 uur van tevoren is gekomen, en in de tussentijd zand gestort... iig, 14.00u vliegt Lo naar Ambon, en om 10.00u vertrekken zevenurig Langgur. Wij blijven thuis, en zwaaien niet uit. We zien mekaar in Nederland wel. Lo wij wensen jou een goede vlucht, en ook op Ceram genieten... doeiiii
  2. Tt. Marianne:
    Aahhhh wat lief, dank je wel Mar! Ik wens jullie nog een fijne vakantie. X
  3. Tilly:
    Selamat pagi/siang
    Loret goede reis! Veel plezier op
    Ambon/ Amahei!!!
    Komt allemaal goed daar wachten ook
    lieve mensen op je!!!
    Liefs, mams!!!
  4. Asnath:
    9 oktober 2015
    Lo nog een fijne vlucht naar ceram en geniet ervan see you in holland ( koud hier brrr)
  5. T-Lieneke:
    9 oktober 2015
    Lieve Lo, geniet van de prachtige uitzicht, Kuur, Tajando, waarschijnlijk vlieg je ook over Banda : ),
  6. Patricia:
    9 oktober 2015
    Loretta lees dat j wel naar Amahei gaat!! Veel plezier And enjoy enne de groeten aan Hans en alle familie@ kampong Amahei
  7. Loretta:
    12 oktober 2015
    Hai Patricia, Ben net terug van Amahai. Hans is een schatje. Met hem ook over jullie gehad, niets anders dan goeds hoor ;-)
  8. Loretta:
    12 oktober 2015
    Nog bedankt tante Lien, tante Asnath en mams! Vlucht ging goed en verliep vlotjes: ik vloog met Wings ipv met Garuda. Is wel anders hoor. Ik heb maar geslapen tijdens de vlucht, want ik vroeg mij steeds af of het vliegtuig de overkant zou halen.
  9. Loretta: