Ambon

14 oktober 2015 - Ambon, Indonesië

Motto van LorEd: planning is datgene doen wat je juíst niet gepland hebt! Ook nu weer. Ons plan om gezellig met z'n tweetjes (romantisch) van Ambon te genieten is wel gelukt hoor. Met een kleine voetnoot: 'samen met anderen'. Wij hebben het geluk dat ade Fera een vrijgezelle, werkende vrouw is met een pacar. Ze is altijd de hort op, houdt van lekker eten, houdt niet van het huishouden en heeft een groot sociaal netwerk. Ze slaapt niet, dus ze is altijd in voor iets. Wij hadden deze dagen een privetaxi (haar pacar) en een privé reisgids (Fera) voor overdag en 's nachts. Wel leuk, zo leer je Ambon even anders kennen. We hebben geshopt (niet slim tegen sluitingstijd), gezellig gegeten, gedronken, van muziek genoten, Ed's en mijn familie bezocht, fotoshoots gemaakt. Alles in twee dagen. Nu de derde dag en het is 7:55 uur, erg laat voor Molukse begrippen. Wij moeten eruit koffer inpakken, aankleden en eten voordat Fera en Gerard komen.
Ambon in een notendop. Ook nu dankbaar. Ambon, dank je wel.

1. Loretta:
    14 oktober 2015
    Maluku manis e knipoogt naar Lored Amakei !
  2. T-Lieneke:
    14 oktober 2015
    LorEd, veel gezien, fijn jullie te kunnen volgen via reisblog.
    Goede reis terug
  3. Loretta:
    14 oktober 2015
    Dank u wel tante Lien, we zitten nu in Jakarta.
  4. Claudia:
    14 oktober 2015
    Waaw en nu alweer in Jakarta!
  5. Claudia:
    14 oktober 2015
    Fijn dat Vera jullie "24/7" wilde begeleiden en vergezellen. Hebben jullie goed kunnen shoppen? Ahummm..;-p Nou geniet nog maar ff in Jakarta.